Brooks England в Україні

FAQs

Ми прагнемо на всі запити відповідати настільки швидко, наскільки це можливо, проте будемо вдячні, якщо ви переглянете нашу секцію найбільш популярних запитань перед тим як надіслати своє питання.

Вибір і регулювання сідла

ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ

Гарантійний термін для всієї продукції BROOKS складає 24 місяці з моменту покупки. Якщо ви зареєстрували своє сідло на сайті Brooks England в рамках програми Brooks Forever, термін розширеної гарантії становитиме 10 років. Розширена гарантія поширюється тільки на шкіряні сідла. Реєстрація в цій програмі доступна тільки англійською мовою, але якщо вам необхідна допомога, напишіть нам. Підтвердженням дати покупки є товарний чек та гарантійний талон, зберігайте їх протягом усього терміну гарантії. Якщо ви зареєструвались у програмі Brooks Forever, збереження чеку та гарантійного листа не є необхідним.
Офіційний представник Brooks England в Україні – ТОВ «АДМ Імпорт Україна» – здійснює гарантійне обслуговування сідел та інших виробів Brooks придбаних виключно через офіційну роздрібну мережу. Ознайомитись із переліком авторизованих дилерів ви можете тут. Також в Україні працюють офіційні онлайн-партнери Brooks England. Будь ласка, уточніть перед покупкою, чи є продавець (фізичний магазин чи онлайн-магазин) офіційним партнером Brooks England в Україні і чи надає він фірмовий гарантійний талон. Саме наявність фірмового гарантійного талону є ознакою офіційного виробу. Прослідкуйте, щоб продавець правильно заповнив гарантійний талон і вказав у ньому код партії (тільки для сідел). Купуючи сідло Brooks у офіційного представника, ви убезпечите себе під розчарування підробкою і отримаєте гарантійну підтримку на шкіряні сідла до 10 років (потрібна реєстрація в програмі Brooks Forever). Якщо у вас виникають сумніви щодо продавця Brooks England, зверніться до <ПОСИЛАННЯ>українського дистриб’ютора за допомогою – вам нададуть підтвердження чи спростування статусу продавця.
Розширену гарантію 10 років можна оформити на всі шкіряні сідла Brooks, проте на каучукові моделі Cambium гарантія не розповсюджується. Для цього достатньо зареєструвати ваше нове сідло. Обов’язковою умовою для реєстрації вашого сідла в програмі Brooks Forever є покупка у офіційного партнера Brooks England в Україні. Український дистриб’ютор Брукс не проводить гарантійне обслуговування сідел придбаних за кордоном, у неавторизованих продавців, на велофорумах тощо.
У випадку виникнення проблем із товаром необхідно передати його нам для з’ясування деталей. Ви можете звернутись до продавця, у якого здійснили покупку або безпосередньо до <ПОСИЛАННЯ>українського дистриб’ютора Brooks England. Зателефонуйте чи напишіть нам і ми допоможемо якнайшвидше вирішити ваше питання. За умови підтвердження заводського дефекту, ми безкоштовно замінимо товар на аналогічний або відшкодуємо вартість товару, якщо аналог відсутній на складі. Ми не вимагаємо зберігати упаковку для гарантійного обслуговування.
Оскільки шкіра – це природній матеріал, її жорсткість може відрізнятися в різних частинах однієї вирізки і між різними зразками. Дрібні сліди, незначні подряпини і варіації кольору не можуть вважатися дефектами шкіряних виробів. Колір шкіряних виробів набувається під час процесу дублення, тому можливі деякі нерівномірності в забарвленні. Під час першого використання чи намокання можливе перенесення забарвлення на одяг, це не є підставою для гарантійної претензії. Уникайте поїздок на вашому сідлі у світлому одязі. Перед першим використанням відполіруйте сидіння шматком тканини. Необхідно захищати сидіння від вологи, використовуйте для цього спеціальний чохол Brooks. Поїздка на вологому сидінні може залишити сліди на вашому одязі. Дайте вашому сидінню висохти самостійно, без додаткового нагрівання.Brooks England не приймає гарантійних претензій, які є наслідком падінь, ДТП та інших випадків, що виходять за рамки нормального використання велосипеда. Також не приймаються претензії щодо сідел, за якими не було належного догляду (регулярне змащування та підтягування для шкіряного верху тощо).
Якщо вам з будь-яких причин не підійшов товар, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту покупки. Обов'язкова умова в цьому випадку – збереження цілістності упаковки, товарного вигляду та повної комплектації товару. Також ви повинні підтвердити дату і місце покупки товарним чеком. Будь-які транспортні витрати та комісії за здійснення банківських платежів в разі повернення товару (окрім гарантійних випадків) оплачує покупець.