150 років: хронологія Brooks

150 років: хронологія Brooks

Зануртесь у подорож крізь історію нашої компанії і насолоджуйтесь визначними інноваціями, які Brooks запровадила для велосипедистів..

 

1846

22 квітня у Хінклі, графство Лестершир, народився Джон Болтбі Брукс (John Boultbee Brooks)

1866

Містер Брукс прибуває у Бірмінґем з 20 фунтами в кишені і засновує компанію J.B. Brooks & Co., яка виготовлятиме шкіряну збрую та упряж для коней.

1868

В Парижі відбулись перші в світі велоперегони. Переможцем став англієць Джеймс Мур (James Moore) на велосипеді "пенні-фартинг".

1878

Смерть коня підштовхнула пана Брукса випробувати новітній транспортний засіб – велосипед. Сідло видалось йому настільки незручним, що він вирішив створити більш комфортну модель. Так з'явився перший прототип сідла Brooks.

1882

Дж. Б. Брукс патентує перше велосипедне сідло.

1888

Прайс-лист J.B. Brooks & Co. 1888 року – найстаріший каталог продукції в архіві компанії. Наскільки нам відомо, це перший каталог Brooks.

1888

Випущена перша версія Brooks B17 – "…акуратного, легкого сідла найвищої якості, яке можна використовувати у перегонах". До сьогодні ця модель залишається нашим бестселером. Також цікаво, що в цьому році пропонувались "справжні крокодилячі сідла".

1888

Brooks випускає сідло серії Imperial із вирізом для "гарантованого запобігання перінеальному тискові".

1888

Доктор Джон Бойд Данлоп (John Boyd Dunlop) з Дубліна, Ірландія, винайшов пнемватичну шину. Комфорт і, водночас популярність, велопоїздок одразу зростає.

1890

Дизайн "безпечпного велосипеда" витісняє пенні-фартинг (велосипед із величезним переднім колесом). Двоколісний транспорт стає більш безпечним і зручнішим, але далеко не таким театральним для сторонніх глядачів, як раніше.

1891

В дебютному випуску журналу Cycling Magazine опублікована наша перша реклама.

1896

Зареєстровано ряд патентів, серед іншого велосумка для подорожей, чохол для камери, кріплення для триноги і сумка для інструментів "Challenge Tool Bag", яка до сьогодні присутня в нашому модельному ряду велосипедних сумок.

1896

JB Brooks & Co зареєстрована як відкрите товариство з обмеженою відповідальністю ("Pubic Limited Company")

1896

В Афінах пройшли перші сучасні Олімпійські ігри. В програму включені шість велоподій, які з того часу залишаються частиною Літніх Олімпійських ігор.

1896

Англійський винахідник Е. Г. Ходжкінсон (E.H. Hodgkinson) патентує трьохшвидкісну систему "3-speed Gradient Gear", попередника сучасних перемикачів.

1902

На ринку з'явився дещо складний на вигляд "запатентований розвідний ключ" Брукс. З того часу ця модель знята з виробництва.

1903

Французька спортивна газета L’Auto організовує велосипедні перегони – так народжується Тур Де Франс. Чимало спортсменів обрали для своїх велосипедів сідла Brooks.

1908

Передбачаючи потреби Першої світової війни, Брукс патентує велосипедне кріплення для рушниці.

1908

Того ж року, окрім кріплення для рушниці, також був зареєстрований дещо менш корисний патент – підпружинені підтяжки. 

1910

Brooks Manufacturing Company розширює асортимент і випускає шкіряні кофри для мотоциклів.

1910

Brooks пропонує унікальну сумку для гольфа з кріпленням на велосипед, задовго до появи електричних гольф-карів.

1911

В сідлі Brooks B10 використаний новий тип пружин, який досі можна зустріти в моделі B72.

1914

Brooks засновує підрозділ Antler, який займатиметься виготовленням шкіряних валіз для океанських і автомобільних подорожей. Antler Luggage існує донині як окрема компанія.

1914

Водостійка накидка для сідел Brooks – вкрай необхідний винахід для британського клімату.

1921

Засновник компанії Джон Болтбі Брукс відійшов у кращий світ, керівництво компанією переймає його найстарший син Болтбі Брукс.

1925

На піку золотої ери британського автопрому Брукс випускає патентований швидкий автомобільний домкрат і складаний стілець.

1927

Запущено у виробництво сідло B66CH (яка пізніше еволюціонує у B67). Ця модель стане одним із найпопулярніших продуктів Brooks.

1933

Ми запустили лінійку з чотирьох пончо і накидки  Sou’Wester, які виготовлені з легкого водостійкого матеріалу. Як казав містер Брукс: “Значною мірою радість поїздки на велосипеді залежить від того, наскільки добре ви екіпіровані відповідно до будь-якої погоди".

1933

Brooks представляє лінійку велосипедного взуття для жінок та чоловіків.

1933

Brooks засновує підрозділ Evertaut для виготовлення модерністських меблів зі стальних труб. Evertaut продовжує працювати сьогодні як меблева компанія.

1933

Спеціальна паста для догляду за шкірою Brooks Proofide з'явилась у наших каталогах. Завдяки цьому продукту життєвий цикл сідел Брукс значно продовжився. 

1934

Міжнародний союз велосипедистів (UCI, Union Cycliste Internationale) забороняє лежачі велосипеди у всіх офіційних перегонах.

1935

Запущено виробництво сідла B73, яке сьогоді є єдиним спадкоємцем оригінального трьохпружинного дизайну Дж. Б. Брукса.

1936

Задовольняючи попит на полегшене спортивне сідло, Брукс запускає модель Swallow, яка стала класикою.

1937

У перегонах Tour de France дозволили використання перемикачів швидкостей.

1939-1945

На час Другої світової війни в садибі Блеквел Корт, домі родини Бруксів, розмістився сиротинець. Виробництво значно упало і модельний ряд звузився до кількох базових сідел. Дорогий шкіряний верх частково замінювали гумою зі старих автомобільних шин. Фабрика Критеріон зазнала  сильних пошкоджень під час бомбардувань.

1949

Вперше пропонується хромована рамка сідла. В повоєнний час Брукс протягом короткого проміжку часу продає більш доступні сідла нижчої якості під брендами Lycett, Wrights і Leatheries.

1949

Королева Єлизавета придбала набір дорожних валіз Brooks із семи предметів, оздоблених витонченою картатою текстурою.

1952

Зі смертю найстаршого сина засновника компанії Дж. Б. Брукса, бізнес переходить в руки третього покоління родини.

1957

Новий крок у велобезпеці – шолом Lycette Lifeguard, “захист, який може запропонувати тільки ПОЛІСТИРОЛ може запропонувати!”

Пізні 1950-і

Родина Brooks продає сімейний бізнес компанії Raleigh Bicycles. Підрозділи Antler та Evertaut також продані.

1959

Після реорганізації Raleigh, Brooks стає підрозділом  Sturmey Archer, виробника знаменитих планетарних втулок. В цей час Raleigh також контролює компанії BSA, Carlton Cycles і Reynolds.

1962

Британський ексцентричний інженер Алекс Мултон (Alex Moulton) винаходить велосипед з малими колесами.

1969

Пожежа мало не дощенту знищила фабрику Брукс на Даунінг стріт, куди компанія переїхала кількома роками раніше.

1971

Каліфорнійські діти починають імітувати на велосипедах своїх кумирів зі світу мотокросу – так зароджується BMX.

1970's

Brooks виробляє ряд пластикових сідел, багато з яких досі перебувають в експлуатації.

1975

Вперше для виробництва велосипедної рами використано карбонове волокно.

1979

Brooks випускає стильне сідло "Colt". Це перша нова модель за багато років, упакування відповідає духові часу.

1981

З'явився перший гірський велосипед (MTB). Запозичена з європейської традиції циклокросу, ідея гірського велосипеда швидко набирає популярності.

1987

Виробництво Brooks переїжджає вниз по вулиці Downing Street. Наша фабрика досі не має номеру будинку у своїй адресі.

2002

Новим власником компанії Brooks England стає італійський виробник сідел Selle Royal.

2008

До нашого модельного ряду повернулось сідло Swallow – класика з 1937 року.

2010

Brooks випускає наплічну сумку Barbican.

2011

У співпраці із відомим лондонським дизайнером одягу  Тімоті Еверестом (Timothy Everest) Brooks розробляє велокуртку "The John Boultbee Criterion Cycling Jacket".

2013

Brooks представляє Cambium – концептуально нове сідло із натуральним каучуковим верхом.

2016

Brooks випускає першу модель сідла Cambium із карбоновою рамкою – C13