Умови роботи магазину

Доставка

Наш склад розташований у Львові, доставку по Україні ми здійснюємо службою Нова Пошта в робочі дні.

Якщо замовлення надходить до 14:00 в робочий день, після узгодження деталей та оплати, можемо його відправити в той же день. Для замовлень на суму більше 1000 грн доставка до відділення Нової Пошти безкоштовна. В інших випадках доставку оплачує покупець за тарифами перевізника. Ви можете замовити доставку як на склад Нової Пошти (більше 2000 точок видачі по Україні), так і кур'єрську доставку "до дверей". Кур'єрська доставка оплачується замовником.

Також ви можете забрати ваше замовлення безпосередньо на складі у Львові (біля стадіону "Україна"). Необхідно обов'язково узгодити ваш візит із менеджером, оскільки на складі не завжди хтось працює. 

Оплата

Можливі способи оплати: банківський переказ, картка Приватбанку (без комісії), післяплата через Нову пошту (комісію близько 2% оплачує покупець). Ми відправляємо товар одразу після отримання замовлення у випадку післяплати та після підтвердження оплати при банківському переказі чи оплаті на картку Приватбанку. 

Найдешевший спосіб оплати – на картку Приватбанку. Переказ коштів можна здійснити онлайн через Privat24, в численних автоматичних терміналах Приватбанку чи у відділенні банку. Ви вносите тільки суму замовлення, комісія платежу знімається з нашого рахунку. Якщо оплата надійде до 14:00, ми зможемо відправити замовлення в той же день. 

Гарантія

Гарантійний термін для всієї продукції BROOKS складає 24 місяці з моменту покупки. Якщо ви зареєстрували своє сидіння на сайті Brooks England в рамках програми Brooks Forever, термін розширеної гарантії становитиме 10 років. Реєстрація в цій програмі доступна тільки англійською мовою, якщо вам необхідна допомога, напишіть нам.

Підтвердженням дати покупки є товарний чек та гарантійний талон, зберігайте їх протягом усього терміну гарантії. Якщо ви зареєструвались у програмі Brooks Forever, збереження чеку та гарантійного листа не є необхідним. 

У випадку виникнення проблем із товаром необхідно передати його нам для з’ясування деталей. Зателефонуйте (044 360-12-58) чи напишіть нам і ми допоможемо якнайшвидше вирішити ваше питання. 

За умови підтвердження заводського дефекту ми безкоштовно замінимо товар на аналогічний/кращий або відшкодуємо вартість товару, якщо аналог відсутній на складі. Ми не вимагаємо зберігати упаковку для гарантійного обслуговування.

Зауваження щодо шкіряних виробів

Оскільки шкіра – це природній матеріал, її жорсткість може відрізнятися в різних частинах однієї вирізки і між різними зразками. Дрібні сліди, незначні подряпини і варіації кольору не можуть вважатися дефектами шкіряних виробів. Колір шкіряних виробів набувається під час процесу дублення, тому можливі деякі нерівномірності в забарвленні.

Під час першого використання чи намокання можливе перенесення забарвлення на одяг, це не є підставою для гарантійної претензії. Уникайте поїздок на вашому сідлі у світлому одязі. Перед першим використанням відполіруйте сидіння шматком тканини. Необхідно захищати сидіння від вологи, використовуйте для цього спеціальний чохол Brooks. Поїздка на вологому сидінні може залишити сліди на вашому одязі. Дайте вашому сидінню висохти самостійно, без додаткового нагрівання.

Інші зауваження

Brooks England не приймає гарантійних претензій, які є наслідком падінь, ДТП та інших випадків, що виходять за рамки нормального використання велосипеда. Також не приймаються претензії щодо сидінь, за якими не було належного догляду (регулярне змащування та підтягування для шкіряних сидінь, тощо). 

Повернення

Якщо вам з будь-яких причин, окрім гарантійних випадків, не підійшов товар, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту покупки. Обов'язкова умова в цьому випадку – збереження цілістності упаковки, товарного вигляду та повної комплектації товару. Також ви повинні підтвердити дату і місце покупки товарним чеком.

Будь-які транспортні витрати та комісії за здійснення банківських платежів в разі повернення товару оплачує покупець.