Тест-огляд сидіння C17 Carved

17.08.2016

В рамках програми «протестуй сідло Brooks» публікуємо звіт львів’янина Петра Космолінського, який три тижні користувався моделлю C17 Cambium Carved.

Як затятий фанат сідел Brooks, не міг не скористатися можливістю потестувати нову лінійку каучукових сідел, а саме Brooks C17 Cambium Carved. Маю досвід більш ніж двох років їзди на сідлах фірми Brooks: B17 Standart, Team Pro Classic, B17 Champion Special. Дуже хотілося спробувати їхнє перше не шкіряне сідло. Його переваги мені подобалися ще до того, як я побачив його вживу: легше на 150 грам, не боїться вологи, не потребує догляду та пропонує все той же комфорт від Brooks.

Сам тест-драйв вийшов затяжний, тривалістю три тижні. Я мав час протестувати його з усіх боків. Одразу кажу: тестував без памперса. На мою думку, сідлам Brooks памперс не потрібен.

Перша приємна штука – це довжина рамки. На шкіряних моделях рамка дуже коротка, дозволяє горизонтальний рух буквально на 3 см. Я навіть був змушений купити підсідельну трубу з оффсетом, щоб правильно виставити положення сидіння. Так от, на Cambium ця рамка фактично вдвічі довша, що мене дуже потішило.

Друга відмінність – форма. Зверху сідло нагадує стандартне В17, проте вид збоку тут – як у сучасних спортивних сідел. Це плюс для тих, кому важливий зовнішній вигляд.

Ну і основна відмінність – матеріал. Виробник заявляє, що це сідло не потребує знаменитої прикатки та абсолютно не боїться вологи. Як виявилося, це чиста правда.

Оскільки я раніше не їздив на моделях з прорізом посередині, переживав, що воно мені врізатиметься у «ніжні місця». Проте виріз зробив верх сідла навіть більш гнучким та пружним. В процесі їзди на короткі відстані не відчуваєш ніякої різниці, катаєшся, як на шкіряному сідлі. Під час подорожей більших за 50 км різниця відчутна: шкіряне сидіння прогрівається, пропотіває та стає ще більш комфортним, в той час як Cambium залишається незмінним.

Мені пощастило тестувати сідло за мокрої осінньої погоди, щоби детальніше відчути всі переваги такої моделі над шкіряною. Як й шкіряне сідло, мокре C17 абсолютно не слизьке. Каучук не вбирає воду, тому застрибнути на мокре сідло і їхати десь далеко та швидко набагато простіше. Також не потрібно переживати, що після намокання шкіряне сідло зіпсується.

За сукупністю характеристик C17 Cambium нагадує Team Pro Classic. У останнього вужчий носик сідла, оскільки шкіра для них береться найдубовіша. Навіть після прикатки воно жорсткіше за В17, що дуже зручно для спортивного катання. Тривалі поїздки на шкіряних сідлах після прикатки не викликають жодних незвичних відчуттів, тоді як з C17 Cambium все ж відчутно, що їдеш не на шкіряному сідлі. Людина, що не має досвіду довгого використання шкіряних сідел Brooks, не помітила би нічого, окрім комфорту.

Загалом, від C17 Cambium дуже позитивні враження. Не певен, чи багато людей перейде зі шкіряних сідел на Brooks C17 Cambium, оскільки сам хотів би його мати як друге сідло, на додачу до основного шкіряного. Проте як невибагливе сідло для комфортного мокрого катання як в горах, так й посеред міста, чи просто спосіб покращення комфорту після стокових сідел – тут C17 Cambium поза конкуренцією. Воно не потребує захисту від дощу та вологи, трохи легше – ідеальне для вологих умов та середніх (до 100 км) денних пробігів.

Як це було
На тестовому сідлі Brooks C17 Cambium Carved я проїхав більш як 350 км у найрізноманітнішу погоду, періодично ставив  своє власне й прикатане B17 Champion Special – для порівняння. Найбільший разовий пробіг – 90 км. Тест проводив на найнері-хардтейлі.
Резюме
Загалом, від C17 Cambium дуже позитивні враження. Не певен, чи багато людей перейде зі шкіряних сідел на Brooks C17 Cambium, оскільки сам хотів би його мати як друге сідло, на додачу до основного шкіряного. Проте як невибагливе сідло для комфортного мокрого катання як в горах, так й посеред міста, чи просто спосіб покращення комфорту після стокових сідел – тут C17 Cambium поза конкуренцією. Воно не потребує захисту від дощу та вологи, трохи легше – ідеальне для вологих умов та середніх (до 100 км) денних пробігів.

Статті по темі: (5)

Залишити коментар